Hemma nu..

Hej Allihopa!
Sorry för att ja inte updatera nått igår, men jag sov hos Bella :)
Vi gjorde inte så mycket, kollade på tv, drack cola, käka chips & dipp!
Sjukt gott..


Sen vid 12 drog vi till stan och mötte Chrille och Kevin en snabbis, sen stog vi och väntade på bussen i en timme, se ninsåg vi att den inte skulle gå, det var lite kul :) not.
Svinkallt var det också vill ja lova.

Sen drog vi hem och fortsatte tjocka i oss en massa haha :D

Idag väcktes vi halv 12 - döda som få. Usch, verkligen vänt totalt på dygnet känner jag  :/
Men vi drog iaf ut i valbo en sväng och kollade lite, sen drog vi hem och vila lite haha.

Jaja, nu ska jag ta något att äta, vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad mysigt det låter<3 Chips och dipp=min favorit

2010-01-04 @ 20:32:07
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: frida

snygging :D

2010-01-06 @ 00:56:49
URL: http://heimerfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0