I maked Solan Happy :*

Finns det nå bättre än mat? m a t !

Vi har precis ätit fläskfilé och bakad potatis. Om det var gott? Svar: ja!
Sjukt gott tillomed!
och jag maked solan happy idag också tror ja hihu! hon skulle bara veta!
Jag åt skalet på min potatis som solan säger att man ska göra! hihi, nu e hon allt bra stolt HR1's egna lilla solan!

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, jag håller på att ladda ner photoshop nu för andra gången. Wish me good luck liksom. Det är ju inte alltid det funkar, men nu håller vi tummen.

Just det, jag har träningsverk idag haha! För vi spelade Wii sports igår och de va fan sjukt jobbigt!
O b s er v e r a - riktigt otränad.

Men ska börja på boxning nu när terminen börjar haha :D 
Alltså inte tävla, mest träna bara för skojs skull. Och ja, jag älskar att slå folk muhaha  :')

¨jaja, nu ska jag vänta på mitt kära photoshop, vi hörs sen pusSEN

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0