ja, jag lever...

... Fast med mycket små marginal.
Nejdå, men jag är sjukt trött.

Men extremt rolig kväll igår! Roligaste nyåret ever!

Det började med lite förkrök hos Bella, sen drog vi på fest vid kristinaplan. (observera att vi gick från american takeway till kristinaplan!) Sen när vi hade varit där ett tag skulle vi möta två polare, så då gick vi tillbaka till american och sen tillbaka till festen igen. Sen var det full lulle där med massa party!
Dock var folket där inte sådär sketingroliga  människor, men vi livade iaf upp stämmningen med att dansa till Arab money <3 :D (dock kanske bara i 15 sek eftersom han som satt vid datan blev så sur när vi ändrade från hans fjortismusik till arab-money haha!)

Sen skulle vi till stan vid 12, osså tänkte vi ta bussen, men ah då kör busshelvete bara förbi oss, så ja vad gör man ?
Jo, man tar sitt pick och pack och kutar ner på stan med 1. hängbyxor 2.  snöstorm. haha va fula vi var! Jag, bella, chrille och kevin - kutandes på 5 min in till stan!

Sen träffade jag Jonas där, så va ja med han hela kvällen + sov hos han i natt, mys  :)

Det var ruggit mycket folk vid stan kl 12

 Men ah får berätta mer sen, ska sova nu! Natti natti vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0