Kladdkaka och cola

God morgon babes :)
Vill börja med att be om ursäkt för den usla updateringen, men det är så att i fredags åkte jag till jonas direkt efter skolan, sen sov jag där.
Sen så hade man liksom inte ork till att blogga.

Var med jossan igår kväll också!
Vi bakade kladdkaka, kollade på en film som skulle vart "en av dom bästa filmerna", dock satt jag dom första 45 minutrarna och hade hybris för vi väntade på att den skulle börja.
Visst, den blev bra sen, men det var då inte "en av dom bästa bästa filmerna", Hell no!

Nu sitter jag iaf och lyssnar på paramores nya album - Brand new eyes!
Extremt bra :)

Jaja, nu ska jag fräscha till mig lite, sen åka till solariumet för fyfan vad äckligt det är att va så blek som jag är!


Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0