Längdskidor med HR!

Så, nu är jag hemma från skolan!
Först hade vi datakunskap i 2 timmar - no comments.
Sen hade vi längdskidor i hemlingby på idrotten!
haha, fyfan vad kul säger jag bara ! :'D
Vilken jävla gäng vi är alltså.

Vi skulle köra tävling, jag, bella mot rillo, hurtig och Anton!
Men de blev inge av :')  Bella den lilla snorkråkan vände efter 50 meter HAHAHAHA, Rillo ramla hela tiden, och hurtig och anton drog i väg med en jävla fart! :'D
Men sen körde jag och Rillo vårat egna lilla race  :D Fyfan det var verkligen sjukt kul :'D Länge sen man garva så mycket vill ja lova!

Men men, nog om det!
Jag kom nyss hem som sagt, har varit och ätit donken också mumma!
Ska snart hoppa in i duschen, sen åka till Jonas :)
Kommer iaf komma hem ikväll :)

Men vi hörs lite senare, innan jag åker om jag hinner, men det tror jag !


HAHA en seriös auuanda med blont hår :')
Och ja, jag saknar det blonda håret ;< Men ska bli mörkare/rödhårig i helgen wihu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0