Risigt...

Hej allihopa :)
Jag mår bra idag, vet inte vad det var igår. Det kom helt plöstligt... Blev allderles vit i ansiktet, började skaka, sprang in på toan och spydde som en jävla jude.. Usch. Trodde jag hade typ vinterkräkis eller nått, men sen var jag ju helt som vanligt igen, haha!
Men var lite trött och kände inte för att blogga faktiskt..

Började halv 11 idag, men jag var endå sjukt trött och risig!
Sen suger vädret också :( jag vill ha sommar!
I helgen ska jag tävla också, det får bli bara en LB. Jag vägrar hoppa LC, han bara river....
Älskling kanske ska följa med också, om jag tvingar han lite hah! :)

Jaja, nu ska jag gå och äta kladdis, vi hörs innan jag åker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0