Sitter i skolan :)

Hej hej  :)

Nu sitter jag i skolan, vi har just ätit frukost här, haha jag vet, lite slappt, men vi får alltid frukost när vi har kök  =D
Eller vi har inte kök, men b klassen har kök och vi sammarbetar ju så ;)

Vi har inte gjort så mycket idag, Eller vi har fortsatt med vårat grupparbete om pasta! KULKUL!!!! not.
Men det funkar.  Häldre jobba själv än genomgångar anser jag! :)
Just nu sitter vi och renskriver, eller Bella renskriver =)

Kommer kanske inte kunna blogga så mycket mer idag eftersom jag och jonas ska på bio ikväll! Sjukt mysigt kommer det bli iaf :)

Men nu måste jag gå och hjälpa Bellis litte, men vi hörs senare ikväll kanske! Pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0