sorry babes...

Har varit i ockelbo sen igår, jag vet dåligt av mig att inte säga hehe  :p
Men men, jag har haft det bra!
Jag har varit med Frida hela dagen igår, vi kollade på film, spelade wii osv!
Sen att det var 20 grader minus när vi skulle gå ut och gå med hundarna måste man ju faktiskt vara lite stolt över, ja allså att vi ens gick ut med dom :)

Våra föräldrar var på fest i perslunda, så vi fick va hemma vi och mysa med chips (igen, oopS )och cola !

Nu har vi precis varit ner och käkat frukost och vi ska börja dra oss hemmåt så småningom. Dock är det ett måste att stanna på första tänkbara plats där dom säljer en cola! måste ha innan jag torkar igen i luftstruåen TOTALT haha!

Jaja, vi hörs sen. pusSEN

Kommentarer
Postat av: frida

jag har träningsverk i armen ;)

2010-01-06 @ 22:38:56
URL: http://heimerfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0