Vaken!

God morgon bloggen :)
Vaknade ganska sent idag. Eller först vaknade jag vid 10, men sen somnade jag tydligen om och vaknade halv 1...
jaja, nu har jag ätit jättegod frukost och ska snart rida ut med Brocke :)
Tror jag ska ta mig i kragen och klättra lite med han idag. Jag gör det inte så ofta för han dampar alltid loss innan vi ska börja rida upp mot backen. Han blir alltid så taggad på att börja gallopera upp för den, så han hoppar och skuttar och ställer sig på bakbenen oså .. Men men , ska väl köra lite sånt idag. Måste få lite mer muskler på han :)

Efter det ska jag åka till älskling :) Vi ska väl spela guitar hero HAHA jaaa jag vet, vi är riktiga geeks. Sen blir det väl köping - dagens höjdpunkt, sen Johan Falk!
Det är sjukt, för det går bättre program på tv'n på söndagar än på fredagar och lördagar ;s Så borde de inte få vara, men de är väl bra, då ser man iaf fram till en söndag :)

Jaja, nu ska jag gå till stallet, vi hörs när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0