Världens bästa Isabella <3

Vet ni ?
Jag har världens bästa vän. Det finns ingen som har en sån bra vän som mig.
Hon ställer upp i alla lägen, verkligen alla!
Och hon ska veta att jag alltid finns där för henne. Jämt.
Hon är verkligen världens bästa.
Endå får hon stå ut med så mycket skit från vissa personer så ja kan få nå fel.
Men hon ska veta att ja kommer alltid finnas för henne, jämt, hela tiden. Vilken tid på dygnet som helst. Det är bara att ringa vilken tid på dygnet dom helst. Det är bara att komma och knacka på min dörr vilken tid på dygnet som helst.
Det vill jag att du ska veta.
<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

aw min lilla plutt!

fan vad glad jag blev nu. du är min andra halva, glöm inte det. älskar dig mest bästavän. <3<3<3

2010-01-09 @ 11:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0